تعبیر خواب سقط جنین و بچه دار نشدن از منابع مختلف

در این مطلب از مجموعه موضوعات تعبیر خواب به شما عزیزان تحلیل خواب های سقط جنین و بچه دار نشدن را شرح می دهیم که عموما خواب عجیبی است و ممکن است کم تر کسی آن را تجربه کند، متن کامل این تعابیر خواب را می توانید در ملکوت 786 بخوانید.

253078360237203670967 تعبیر خواب

تعبیر خواب سقط جنین و بچه دار نشدن از منابع مختلف

تعبیر خواب سقط جنین و بچه دار نشدن از منابع مختلف,تعبیر خواب سقط جنین,تعبیر خواب سقط جنین پسر,تعبیر خواب سقط فرزند پسر,تعبیر خواب سقط شدن,تعبیر خواب سقط شدن جنین دختر,تعبیر خواب سقط جنین حضرت یوسف,تعبیر خواب سقط جنین همراه با خونریزی,تعبیر خواب سقط جنین دوقلو,تعبیر خواب سقط جنین نی نی سایت,تعبیر خواب سقط جنین امام صادق,تعبیر خواب سقط خودبخودی جنین,تعبیر خواب سقط جنین برای دختر,تعبیر خواب سقط شدن جنین دختر مجرد,

تعبیر خواب سقط جنین و بچه دار نشدن از منابع مختلف

معبرین غربی گویند:
سقط جنین یا انداختن بچه عملی است که بسیاری از زنان ممکن است در طول زندگی خود تجربه کرده باشند. تجربه کردن اینکه جنین درون وجود آن‌ها از بین می‌رود تجربه ناخوشایندی است دیدن این خواب می‌تواند بسیار نگران کننده و غمناک باشد. اگر شما باردار باشید و خواب سقط جنین ببینید به این معنی نیست که نوزاد شما هم سقط خواهد شد. دیدن زنان دیگری هم در خواب که سقط جنین دارند نشانه افتادن فرزندانشان نیست و به طور کلی دیدن این رؤیا در دوران بارداری زنان بیشتر ناشی از ترس و نگرانی در مورد زایمان است.
محمد بن سیرین گوید: خوردن بچه سقط شده دلیل بر رنج و بیماری تن کند. اگر بیند که بچه سقط شده همی خورد، دلیل کند که به قدر آن وی بیماری بود.
حضرت امام جعفر صادق فرماید: خوردن بچه سقط شده بر پنچ وجه گفته‌اند:
  • بیماری
  • غم
  • خصومت
  • حاجت
  • ناسازگای با اهل و عیال
ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند که بچه را سقط کرد دلیل کند که از غم و اندوه رهایی یابد و اگر بیمار بود شفا یابد.
هانس كورت می‌گوید: اگر زنى خواب ببیند كه جنین خود را سقط می‌كند، به این معنا است كه اگر بیشتر مراقب نباشد دست به كار نادرستى می‌‏زند.
برایت می‌گوید: سقط شدن در خواب، نشانه آن است كه موضوعى باعث یأس و ناامیدى شما می‌شود.