در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای بسیار قوی برای گشایش کار و دعای آسان شدن کار تضمینی می توانید تهیه نمایید ان شاءالله با دعاهای تجربه شده در کارهایتان گشایش ایجاد می شود . 

دعاهای-بسیار-قوی-برای-گشایش-کار-و-دعای-آسان-شدن-کار-تضمینی-300x171 ادعيه و اذكار دعا دعا و ختم مجرب متفرقه

دعاهای بسیار قوی برای گشایش کار و دعای آسان شدن کار تضمینی

دعا برای کار بسیار مجرب           

شیخ كفعمى در «بلد الامين» به دعای سریع الاجابه از دعاهای امام موسی بن جعفر عليهما السلام اشاره کرده‌اند که به عنوان دعا برای کار سفارش شده است . آن دعا برای کار اين است : 
اللَّهُمَّ إِنِّي أَطَعْتُكَ فِي أَحَبِّ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ التَّوْحِيدُ وَ لَمْ أَعْصِكَ فِي أَبْغَضِ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ الْكُفْرُ فَاغْفِرْ لِي مَا بَيْنَهُمَا يَا مَنْ إِلَيْهِ مَفَرِّي آمِنِّي مِمَّان: فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَيْكَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِيَ الْكَثِيرَ مِنْ مَعَاصِيكَ وَ اقْبَلْ مِنِّي الْيَسِيرَ مِنْ طَاعَتِكَ يَا عُدَّتِي دُونَ الْعُدَدِ وَ يَا رَجَائِي وَ الْمُعْتَمَدَ وَ يَا كَهْفِي وَ السَّنَدَ وَ يَا وَاحِدُ يَا أَحَدُ يَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ يَلِدْ وَ لَمْ يُوْلَدْ وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُوا أَحَدٌ .                        

دعایی برای باز شدن و گشایش گره کار                   

امام صادق(ع)فرمودند :
کسی که داخل در صبح و شب شود و بزرگترین اندوهش دنیا باشد خداوند فقر و نیازمندی را جلو او قرار می‌ دهد و کارش را پراکنده می‌ گرداند ، و در دنیا به آنچه خواهد دست نمی‌ یابد جز چیزی را که برای او مقدّر شده، و کسی که داخل در صبح و شب گردد و بزرگترین اندوهش آخرت باشد خداوند غنی و بی ‌نیازی را در دل او قرار می‌ دهد و کارش را منظّم می‌ نماید) :  
یا فَارِجَ الْهَمِّ، وَ کَاشِفَ الْغَمِّ، یا رَحْمَانَ الدُّنْیا وَ الْآخِرَةِ وَ رَحِیمَهُمَا، صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ افْرُجْ هَمِّی، وَ اکْشِفْ غَمِّی . 
ای بردارنده غم و دور کننده اندوه ، ای بی ‌اندازه بخشاینده در دنیا و آخرت و بسیار مهربان در آن دو سرا، بر محمّد و آل محمّد درود فرست ، و غم مرا بردار، و اندوهم را دور ساز . (ترجمه و شرح صحیفه کامله سجادیه فیض الاسلام)             

دعای کارگشایی,دعای کاریابی,دعاي كار پيدا كردن,دعای کارگشایی,دعای کارگشایی و رزق و روزی,دعای کار راه افتادن,دعای کارما,دعای کارگشایی,دعای کارماسوزی,دعای کارد عقیقه,دعای کارتونی,دعای کار آسانی,دعای کار پیدا شدن,دعای کار گرفتن

برگرفته از سایت دعاگو