در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای مجرب برای ازدواج موفق و بخت گشایی سریع دعا ازدواج با فرد مورد نظر می توانید تهیه نمایید ان شاءالله با دعاهای مجرب ازدواج عالی صورت می گیرد .  

دعاهای-مجرب-برای-ازدواج-موفق-و-بخت-گشایی-سریع-دعا-ازدواج-با-فرد-مورد-نظر-300x171 ادعيه و اذكار دعا دعا و ختم مجرب متفرقه مهر و محبت

دعاهای مجرب برای ازدواج موفق و بخت گشایی سریع دعا ازدواج با فرد مورد نظر

دعای ازدواج و بخت گشایی سریع برای دختران                   

برای دخترانی که امر ازدواج آن‌ها قدری به تاخیر افتاده و می خواهند که سریعتر ازدواج کنند دعا و حرز ذیل برای تسهیل و انجام ازدواج فوری و گشایش بخت آسان و سریع بسیار موثر است . آن حرز و دعا این است : 
بیست و پنج مرتبه حرف واو (و) را بر پارچه‌ای از حریر سبز بنویسد . 
سپس این آیه شریفه را بنویسد : 
بسم الله الرحمن الرحیم  وأذن فی الناس بالحج یأتوک رجالا وعلى کل ضامر یأتون من کل فج عمیق لیشهدوا منافع لهم .
این حرز را با خود به همراه داشته باشد . ان شاءالله ازدواج سریع و آسان خواهد داشت .                          

دعای خواستگاری برای جور شدن ازدواج                 

این دعا معمولاً هم برای خانواده‌هایی که دوست دارند ازدواجی سر بگیرد و هم برای عروس‌ها و دامادها مناسب است . باید این دعا را به مدت ۷ شب قبل از خواستگاری و هر بار ۱۵ مرتبه بین نماز مغرب و عشا بخوانید . 
« وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْواجاً لِتَسْکُنُوا إِلَیْها وَ جَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ »                   

دعا برای راضی شدن پسر برای ازدواج                 

چنانچه دختر خانمی هنوز شوهر نکرده باشه و یا خواستگاری هنوز برایشان نیامده و و یا آمده وهنوز کار به پایان نرسیده و به خانه بخت نرفته است به مدت چهل روز بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی  حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن (سوره انبیا آیه هشتاد نُه) ان شاءالله به زودی به خانه بخت می رود . تذکر : در زمان خاصی که نماز نمی خوانند از خواندن آیه مبارکه خودداری فرمایید،بعد از غسل باقیماندۀ چهل روز را بجا بیاورید .           

دعا ازدواج ,دعا ازدواج موفق,دعا ازدواج با شخص مورد نظر,دعا ازدواج امام علی,دعا ازدواج پسر,دعا ازدواج اهل سنت,دعا ازدواج در یک هفته,دعا ازدواج دختر,دعا ازدواج با فرد مورد نظر,دعا ازدواج زن مطلقه,دعا ازدواج سریع ,دعا ازدواج با اسم مادر,دعا ازدواج با معشوق,دعا ازدواج با معشوق ,دعا ازدواج سریع با معشوق

برگرفته از سایت دعاگو