در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعایی از امام محمدباقر (ع) برای رفع ترس و استرس و رفع وحشت می پردازیم ان شاءالله با دعاهای بسیار قوی ترس و استرس از بین می رود . 

دعایی-از-امام-محمدباقر-ع-برای-رفع-ترس-و-استرس-و-رفع-وحشت-1-300x171 ادعيه و اذكار دعا دعا و ختم مجرب متفرقه

دعایی از امام محمدباقر (ع) برای رفع ترس و استرس و رفع وحشت

دعا برای رفع ترس و وحشت                   

مفضل بن عمر می‌گوید : امام صادق(ع) به من فرمود : تا می‌توانی هیچ شبى را نخواب مگر آن‌ که با یازده عبارت به خداوند پناه ببرى ، عرض کردم : مرا از آن (یازده کلمه) آگاه فرما ، فرمود . بگو : 
« اعوذ بعزة اللَّه ، و اعوذ بقدرة اللَّه ، و اعوذ بجلال اللَّه ، و اعوذ بسلطان اللَّه ، و اعوذ بجلال اللَّه ، و اعوذ بدفع اللَّه ، و أعوذ بمنع اللَّه ، و اعوذ بجمع اللَّه ، و اعوذ بملک اللَّه ، و اعوذ بوجه اللَّه ، و اعوذ برسول اللَّه (ص) من شر ما خلق و برأ و ذرأ ».
سپس فرمود : « هر زمان خواستی به این کلمات پناه ببر » . ( یعنى اختصاص به وقت معینى ندارد در هر وقت از شب و روز آنها را بخوانى ، تأثیر مثبت خود را خواهد گذاشت )                        
 دعایی از امام صادق (علیه السلام ) برای رفع ترس و استرس ؛ سید بن طاووس از قول امام صادق علیه السلام نقل کرده است : اگر سوره محمد را بنویسند و هنگام جنگ و نزاع به همراه داشته باشند از خوف و خطر ناشی از ان در امن می مانند . 
درهای خوبی ها برایشان باز می شود . اگر نوشته سوره محمد را بشویند و از آب حاصل از آن بنوشند برای آرام شدن ترس و اضطراب مفید است …                              

دعای امام صادق (ع) برای رفع ترس                                  

روايت شده كه شخصى خدمت حضرت صادق عليه السلام شكايت از وحشت كرد حضرت فرمود آيا خبر ندهم شما را به چيزى كه اگر بگویید آن را وحشت نخواهيد كرد در شب و نه در روز .
بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ تَوَكَّلْتُ عَلَى اللَّهِ اِنَّهُ مَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللَّهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْئٍ قَدْراً اَللّهُمَّ اجْعَلْنى فى كَنَفِكَ وَ فى جِوارِكَ وَاجْعَلْنى فى اَمانِكَ وَ فى مَنْعِكَ . 
بنام خدا و به يارى خدا و توكل كردم بر خدا كه براستى هركه توكل كند بر خدا او برايش بس است براستى خدا برساند فرمانش را و قرار داده خدا براى هر چيز اندازه اى خدايا قرار ده مرا در كنف خود و در جوار خود و قرارم ده در امان و حفظ خودت .           

دعا رفع ترس و استرس,دعا رفع ترس کودکان,دعا رفع ترس بچه,دعا رفع ترس در خواب,دعا رفع ترس و وحشت,دعا برای رفع ترس کودک,دعا برای رفع ترس از بیماری,دعا برای رفع ترس نوزاد,دعا برای رفع ترس از ازدواج,دعا برای رفع ترس و استرس,دعا برای رفع ترس و توهم,دعا برای رفع ترس بچه در خواب,دعا جهت رفع ترس و استرس,دعا برای رفع ترس نوزاد 

برگرفته از سایت دعا786